sobota, 11 maja 2013

"Od źrebaka do Grand Prix - III"

Kolejna odsłona naszego cyklu to niezwykle ciekawe szkolenie RWYM  z Denise O'Reilly. 

Ja trafiłam na szkolenie z Denise jako słuchaczka  zaciekawiona tym jak w rzeczywistości wygląda praca nad świadomym i precyzyjnym używaniem  swojego ciała  w jeździe konnej.  Sama idea RWYM  wydała mi się  przekonująca ale praktyka ..... wiadomo, bywa różnie, najpierw chciałam zobaczyć czy warto. Informacja na temat Denise była ... średnio zachęcająca i nie spodziewałam się rewelacji - I POMYLIŁAM SIĘ.
Po 2 dniach byłam pod wielkim wrażeniem zmian jakie widziałam u wszystkich par jeździec/koń (pary ma bardzo różnym poziomie umiejętności - od średnich jeźdźców po wyższej klasy ujeżdżeniowców).  
Od wtedy wiedziałam - MUSZĘ skorzystać  z niego jako jeździec.  Niestety na wszystkie następne kursy  nie było miejsc zaraz po ogłoszeniu ich na stronie Świadomego Jeździectwa.  Jedyne wyjście zrobić je u siebie!!!

I będzie!! w dwóch terminach: 

1-2.07. 2013r. 
3-4.07.2013r. 




Cena:
dla jeźdźca - 1000 zł
dla słuchacza - 200 zł. 

Noclegi, wyżywienie dostępne na miejscu:
nocleg - 40 zł os/doba
całodzienne wyżywienie - 60 zł
sam obiad - 30 zł
boks dla konia - 30zł

Na stronie Świadomego Jeździectwa są do poczytania artykuły i informacje na temat RWYM i Denise O`Reilly, a więcej informacji na stronach  www.thedressagesecret.com   i  http://www.mary-wanless.com